مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:162023-02-15اقتصادي

قیمت های نجومی بلیت پرواز عتبات در روزهای اخیر/ کم تر از یک سوم اعزام ها، هوایی است


در روزهای پایانی رجب و در آستانه اعیاد شعبانیه، قیمت بلیت پرواز عتبات افزایش یافته است؛ تا جایی که زائران از مشهد برای تهیه بلیت یکطرفه به نجف باید هشت میلیون تومان بپردازند و قیمت بلیت دو طرفه از تهران حدود 10 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با افزایش تقاضا برای سفر به عتبات و اعزام زائران در قالب کاروان ها، قیمت بلیت پرواز عتبات نیز گران شده است.

ظرفیت پروازهای عتبات هم زمان با ایام مناسبتی به سرعت تکمیل می شود البته یکی دیگر از دلایل بالا رفتن قیمت بلیت پرواز عتبات، ایام مناسبتی است؛ به طوری که به گفته یکی از مسؤولان شرکت های هواپیمایی با توجه به بالا رفتن تقاضا، قیمت بلیت پروازهای بین المللی نیز بیش تر می شود و اکنون که در روزهای پایانی بهمن ماه هم زمان با روز مبعث پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله هستیم و از طرفی هم اعیاد شعبانیه نزدیک است، تقاضا برای سفر زیارتی به عراق افزایش یافته و ظرفیت های پرواز به سرعت تکمیل می شود.

همچنین هزینه بلیت پروازها هم گران تر از ایام عادی است.

یکی دیگر از مسؤولان شرکت های هواپیمایی نیز معتقد است که با توجه به تقویم و تعطیلات عراق، در روزهای اخیر بسیاری از مردم عراق هم به ایران آمده اند و در روزهای آینده قصد بازگشت به کشورشان را دارند و به همین دلیل هم ظرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های نجومی بلیت پرواز عتبات در روزهای اخیر/ کم تر از یک سوم اعزام ها، هوایی است

قیمت های نجومی بلیت پرواز عتبات در روزهای اخیر/ کم تر از یک سوم اعزام ها، هوایی است