مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:102023-02-15بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ما به مردم ایران گوش می کنیم


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری به سوالاتی درباره سفر رییس جمهور ایران به چین و رایزنی های برجامی او در پکن، تاثیر تحریم های آمریکا بر انتقال اقلام بشردوستانه به ایران و اظهارات برخی چهره های ایرانی خارج از کشور درباره امور داخلی ایران پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه این کشور منتشر شده است، در پاسخ به سوالی درباره اظهارات برخی چهره های خارجی درباره امور داخلی ایران، ضمن اشاره به این که دولت آمریکا حاضر است صحبت های ایرانیان خارج از کشور را در این باره بشوند، گفت: هیچ کسی، نه تنها دولت آمریکا، بلکه هیچ کسی جز مردم داخل ایران نمی تواند مدعی سخن گفتن از طرف مردم ایران باشد.

تنها خودشان می توانند.

اظهارات پرایس درباره فعالیت این چهره های خارجی در پی این مطرح می شود که بنا بر گزارش خبرگزاری آلمانی دویچه وله، موسسه زنان، صلح و امنیت در دانشگاه جرج تاون در شهر واشنگتن آمریکا روز جمعه 21 بهمن ماه (10 فوریه) میزبان هشت چهره اپوزیسیون جمهوری اسلامی در نشستی با عنوان آینده جنبش دموکراسی ایران بود.

طبق این گزارش، رضا پهلوی، شیرین عبادی، حامد اسماعیلیون، مسیح علی نژاد، نازنین بنیادی، علی کریمی و عبدالله مهتدی سخنرانان در این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ما به مردم ایران گوش می کنیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ما به مردم ایران گوش می کنیم