مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-15سياسي

اختصاص 43 درصد خدمات پزشکی یزد به بیماران غیربومی و میهمان


سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از قرار گرفتن یزد در بین سه استان برتر به لحاظ سرانه تخت بیمارستان یاد کرد و گفت: 43 درصد خدمات تخصصی علوم پزشکی یزد به بیماران غیربومی و میهمان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر سیدمهدی هاشمی باجگانی، بعد از انتصابش به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، در اولین دیدار خود با خبرنگاران استان یزد، تقدم تزکیه بر تعلیم را از جمله اولویت های اجرایی خود در مدیریت علوم پزشکی یزد دانست و اظهار کرد : اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی باید علاوه بر آموزش علم در زمینه اخلاقیات و منش صحیح در ارائه خدمات به بیماران آموزش ببینند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به اهمیت موضوع جوانی جمعیت اشاره کرد و افزود: برنامه های جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در اولویت دانشگاه قرار گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ارتقاء سلامت سالمندان، افزایش میزان دسترسی مردم استان به خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت، در دسترس و ارزان قیمت و عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را از دیگر اولویت های دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی بیان کرد.

دکتر هاشمی همچنین بهره گیری از منابع فیزیکی، مالی و ارتقاء فرهنگ سازمانی و کاهش بروکراسی اداری را از دیگر برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 43 درصد خدمات پزشکی یزد به بیماران غیربومی و میهمان

اختصاص 43 درصد خدمات پزشکی یزد به بیماران غیربومی و میهمان