مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 07:402023-02-15اقتصادي

ساخت نسل جدید یدک کش ها و 40 تیپ کشتی در سایه نبود بازار و تعامل


گروهی از محققان یکی از شرکت های فعال در صنعت دریایی علاوه بر ساخت 40 تیپ کشتی، بزرگترین یدک کش نسل جدید را در کشور به تولید رساندند و این در حالی است که به گفته آنها، - گروهی از محققان یکی از شرکت های فعال در صنعت دریایی علاوه بر ساخت 40 تیپ کشتی، بزرگترین یدک کش نسل جدید را در کشور به تولید رساندند و این در حالی است که به گفته آنها، توسعه فناوری های این صنعت نیازمند توسعه بازارها و تعامل است.

محمدرضا رستگار، مدیر عامل یکی از شرکت های فناور فعال در حوزه کشتی سازی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ماموریت اصلی این شرکت طراحی و ساخت انواع کشتی و قایق تعریف شده است، گفت: تولید قایق های 4 تا 5 متری تا کشتی های حدود 90 متری، انواع شناورهای فراساحلی و تندرو، یدک کش و انواع کشتی های باری از جمله محصولات تولیدی در این شرکت بوده است.

وی با بیان اینکه این شناورها تجاری سازی شده اند، خاطر نشان کرد: تاکنون 40 تیپ از انواع کشتی را طراحی کرده و به مرحله ساخت رساندیم و حدود 60 شناور از این تعداد تیپ را به تولید رساندیم.

رستگار با تاکید بر اینکه اولین شناور AHTS را در کشور طراحی و عرضه کردیم، ادامه داد: این شناور نسل سوم یدک کش های فراساحلی است که می تواند نیازهای سکوها را تامین کند و با دارا بودن عرشه وسیع، قابلیت حمل سیمان، گل، مواد حفاری، آب، سیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نسل جدید یدک کش ها و 40 تیپ کشتی در سایه نبود بازار و تعامل

ساخت نسل جدید یدک کش ها و 40 تیپ کشتی در سایه نبود بازار و تعامل