مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 07:302023-02-15سياسي

اجرای فاز دوم طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در منطقه کنارک


پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در یک اقدام جهادی و در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه مردم سواحل مکران دومین طرح غربالگری رایگان را در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کنارک آغاز کرد.

- توسط پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در حال انجام است؛ اجرای فاز دوم طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در منطقه کنارک ایسنا/سیستان و بلوچستان پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در یک اقدام جهادی و در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه مردم سواحل مکران دومین طرح غربالگری رایگان را در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کنارک آغاز کرد.

رییس پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در این باره در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی برتوجه ویژه به مردم سواحل مکران،دراین طرح متخصصین تراز اول کشور و اعضای هیات علمی پژوهشکده سرطان معتمد در کنارهم در حال خدمت رسانی به صورت رایگان هستند.

به گفته دکتر رامین صرامی فروشانی اجرای این طرح گامی بلند در تامین سلامت زنان ایرانی خواهد بود.

وی ادامه داد:باتوجه به اینکه بیش از یک هشتم زنان در طول زندگی خود دچار این سرطان مهلک می شوند اما باغربالکری و تشخیص به موقع روند درمان را آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در منطقه کنارک

اجرای فاز دوم طرح غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان در منطقه کنارک