مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 07:252023-02-15اقتصادي

مطالبات معوق قطعه سازان خودرو تا پایان امسال تسویه می شود


قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تلاش می کنیم آن دسته از گروه های قطعه سازی که مهلت دریافت مطالبات 120 روزه آنها از خودروسازان رد شده است تا عید امسال معوقات خود را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمهدی نیازی در نود و چهارمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز که شامگاه سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، بیان کرد: در مورد تخصیص ارز اولویت ها را با بانک مرکزی نهایی کرده ایم که عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نامه نگاری هایی از سوی وزارت صمت برای تخصیص و تأمین فوری اعتبارات ریالی در حوزه صنعت خودرو و چند صنعت دیگر انجام شده است، افزود: کارهای مربوط به آن از سوی بانک مرکزی در حال انجام است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: در خصوص تأمین مالی-ریالی صحبت هایی با مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی داشته ایم؛ زیرا موضوع اوراق گام (اوراق گواهی اعتبار مولد) به بن بست خورده است.

وی ادامه داد: مصوبه ای در دولت داشتیم که اوراق گام بتواند جریان یابد و از ابتدا به انتهای زنجیره برسد، که در حال حاضر در وسط زنجیره به بن بست خورده است، بدین منظور طی جلسه ای در وزارت امور اقتصادی و دارایی مقرر شد که مسیر اجرایی آن در سازمان امور مالیاتی و یا سازمان تأمین اجتماعی به خزانه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات معوق قطعه سازان خودرو تا پایان امسال تسویه می شود

مطالبات معوق قطعه سازان خودرو تا پایان امسال تسویه می شود