مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 07:102023-02-15حوادث

10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در گرگان کشف شد


فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری پنج سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: از متهمان 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی تجری شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با محوریت برخورد با سارقان و مالخران در گرگان طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهر به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح که در گرگان برگزار شد، پنج نفر دستگیر شده و این رابطه 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقداری کابل هم کشف شد.

طبق گفته وی 10 انبار ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت می کردند، هم پلمب و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان گرگان از صاحبان موتورسیکلت ها در این شهرستان مرزی خواست وسیله نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و تا حد امکان در مقابل بیمارستان ها، بانک ها و دستگاه های دولتی که دست سارقان برای سرقت بازتر است پارک نکنند.

وی اعلام کرد: پلیس برابر قانون با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آسایش مردم را بر هم زنند به شدت برخورد می کند اما انتظار حافظان نظم و امنیت از عموم مردم این است که در حفظ و نگهداری از اموال و دارایی های خود، کوشا و دقیق باشند و هرگونه فرصت سرقت را از سارقان بگیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در گرگان کشف شد

10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در گرگان کشف شد