مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 23:452023-02-14سياسي

دیدار هزار نفره خیل عاشقان ولایت آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: هزار نفر از مردم استان به نمایندگی از خیل عاشقان ولایت و مردم استان روز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تراب محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم تبریز و اقصی نقاط آذربایجان شرقی برای دیدار با رهبری شور و اشتیاق خاصی داشته و از مدت ها قبل تلاش می کنند جزو نفرات کاروان های دیدار با رهبر معظم انقلاب به مناسبت 29 بهمن باشند.

وی ادامه داد: این دیدار به حدی برای مردم آذربایجان شرقی شیرین و خاطره انگیز است که حتی کسانی که در سال های قبل افتخار دیدار با رهبری نائل شدند تلاش می کنند دیگر بار نیز حلاوت این دیدار به یادماندنی را بچشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: قیام خونین 29 بهمن مردم تبریز پس از چهلم شهدای مردم قم چنان توفنده و کوبنده بود که ریشه خودکامگی های رژیم طاغوت را از جا کَند طوری که کارشناسان و مفسران سیاسی دنیا آن را تیر خلاص رژیم طاغوت می دانند.

قیام خونین 29 بهمن مردم تبریز پس از چهلم شهدای مردم قم چنان توفنده و کوبنده بود که ریشه خودکامگی های رژیم طاغوت را از جا کَند طوری که کارشناسان و مفسران سیاسی دنیا آن را تیر خلاص رژیم طاغوت می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هزار نفره خیل عاشقان ولایت آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب

دیدار هزار نفره خیل عاشقان ولایت آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب