مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 23:352023-02-14سياسي

اهمیت مشارکت جمعی کشورهای منطقه در تأمین امنیت خود بدون دخالت خارجی


سفیر جمهوری اسلامی  ایران در کویت، ضمن تشریح نقش ایران در حل موضوعات پیچیده منطقه ای، بر اهمیت مشارکت جمعی کشورهای منطقه در تأمین امنیت خود بدون دخالت خارجی، - سفیر جمهوری اسلامی  ایران در کویت، ضمن تشریح نقش ایران در حل موضوعات پیچیده منطقه ای، بر اهمیت مشارکت جمعی کشورهای منطقه در تأمین امنیت خود بدون دخالت خارجی، تأکید کرد و این اقدام را ضامن امنیت و منافع مستدام همه کشورهای منطقه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طی مراسم باشکوهی از سوی سفارت کشورمان در کویت برگزار شد.

در این مراسم جمعی از علمای اعلام، نمایندگان پارلمان و شورای شهر، سفرای کشورهای اسلامی و خارجی، اعضای انجمن دوستی ایران و کویت و انبوهی از شخصیت های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی این کشور علاوه بر تعدادی از ایرانیان مقیم کویت حضور یافته و فرا رسیدن این مناسبت فرخنده را به سفیر کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.

مهمان ویژه این مراسم، سمیح عیسی جوهر حیات معاون امور آسیا در وزارت خارجه کویت به نمایندگی از دولت کویت در این مراسم حضور یافت و در بریدن کیک مراسم به همراه سفیر کشورمان مشارکت نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت مشارکت جمعی کشورهای منطقه در تأمین امنیت خود بدون دخالت خارجی

اهمیت مشارکت جمعی کشورهای منطقه در تأمین امنیت خود بدون دخالت خارجی