مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 22:412023-02-14سياسي

تمثال شهدای کوهدشت باز طراحی و نصب می شود


در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تمثال مبارک 449 شهید والامقام مقام شهرستان باز طراحی، - ایسنا/لرستان فرماندار کوهدشت گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تمثال مبارک 449 شهید والامقام مقام شهرستان باز طراحی، تعویض و نصب می شود.

محمد مرادی بیست و پنجم بهمن در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تمثال مبارک 449 شهید والامقام مقام شهرستان کوهدشت باز طراحی، تعویض و نصب می شود.

وی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را امری ضروری در راستای جهاد تبیین بیان کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه شرعی، قانونی و ذاتی مدیران دستگاه های دولتی است که همه ملزم به اجرای آن هستیم.

مرادی افزود: امروزه و در شرایطی که دشمن از هیچ کوششی برای تخریب روحیه شجاعت، ایثار و شهادت طلبی کوتاهی نمی کند، ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت بویژه برای نسلی که دوران پر افتخار حماسه و مقاومت را درک نکرده، امری بسیار ضروری و مهم در مسیر جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمثال شهدای کوهدشت باز طراحی و نصب می شود

تمثال شهدای کوهدشت باز طراحی و نصب می شود