مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:302023-02-14اقتصادي

رشد 226 درصدی میزان ثبت اشتغال در استان ایلام


استاندار ایلام از رشد 226 درصدی میزان ثبت اشتغال در استان ایلام در سامانه ملی رصد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز سه شنبه در در نشست شورای اشتغال استان گفت: میزان تعهد اشتغال استان ایلام شش هزار و 671 نفر بوده است که تاکنون 15 هزار و 114 ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد برای استان ایلام تایید شده است.

وی با بیان اینکه میزان ثبت اشتغال در سامانه رصد 226 درصد رشد داشته است، اظهار کرد: به طور همزمان طرح های اقتصادی که منجر به اشتغال می شود نیز در دست اجرا است که با تکمیل و راه اندازی این پروژه ها شامل پروژه (ان.

جی.

ال) دهلران، تکمیل پتروشیمی دهلران، کارخانه تولید کاغذ سنگی و تکمیل فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام تحول اساسی در حوزه اشتغال ایجاد می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تبیین دستاوردهای دولت و نظام نقش مهمی در تقویت روحیه امید در استان دارد، از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا این خدمات و دستاوردها را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار ایلام افزود: یکی از مهمترین اولویت های مدیریت ارشد استان توجه جدی به شهرستان های کمتر توسعه یافته از جمله شهرستان آبدانان است که در این زمینه و با رایزنی های صورت گرفته و جلسات برگزار شده با حضور نماینده حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در مرکز، تمهیدات لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 226 درصدی میزان ثبت اشتغال در استان ایلام

رشد 226 درصدی میزان ثبت اشتغال در استان ایلام