مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-14سياسي

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآن و عترت برگزار می شود


مراسم اختتامیه مرحله کشوری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه پنجشنبه 27 بهمن با حضور رییس قوه قضاییه برگزار می شود.

- مراسم اختتامیه مرحله کشوری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه پنجشنبه 27 بهمن با حضور رییس قوه قضاییه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اختتامیه مرحله کشوری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه پنجشنبه 27 بهمن با حضور رییس قوه قضاییه، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از چهره های قرآنی و حوزوی برگزار می شود.

فرایند این جشنواره با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهادهای حوزوی و با هدف ارتقای سطح آگاهی و به روزرسانی دانش و معلومات قرآنی خانواده های طلاب، ویژه همسر و فرزندان طلاب آقا و خانم و فرزندان ایشان در مقاطع سنی مختلف و با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

مرحله کشوری این جشنواره از 19 الی 21 بهمن ماه مصادف با چهل وچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به صورت غیر حضوری برگزار شد.

در مرحله پایانی این مسابقات شاهد رقابت 175 نفر از راه یافتگان در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل به میزبانی سازمان دارالقرآن الکریم بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآن و عترت برگزار می شود

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره قرآن و عترت برگزار می شود