مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-14حوادث

اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در ایلام


فرمانده انتظامی ایلام از اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار دلاور القاصی مهر روز سه شنبه در آیین آغاز به کار طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار داشت: در راستای تدابیر ده گانه فرمانده انتظامی کشور طرح ویژه مبارزه با سارقان، مالخرها، زورگیران و جرائم مرتبط با این حوزه از امروز با رمز یا فاطمه زهرا به مرحله اجراء در می آید.

وی با اشاره به اینکه نتیجه اجرای این طرح متعاقباً به نظر مردم خواهد رسید، افزود: مبارزه با سرقت و از بین بردن این پدیده زشت در جامعه در راستای دغدغه به حق شهروندان است.

این مسئول انتظامی نقش سازمان ها و نهادها و مشارکت مردم در حوزه پیشگیری از سرقت را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: خود مراقبتی و پیشگیری از وقوع سرقت با رعایت هشدارهای پلیس توسط خود عامه مردم پلیس را در اجرای این ماموریت مهم کمک خواهد کرد.

سردار القاصی مهر اظهرا کرد: این طرح که از امروز و در سراسر استان به مرحله اجراء گذاشته خواد شد مقطعی نسیت و استمرار خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه بیش از 50 تیم در طول شبانه روز کار شناسایی سارقان را بر عهده دارند، گفت: با همت مردم خوب استان دستاوردهای اجرای این طرح متعاقباً به عرض شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در ایلام

اجرای طرح مبارزه با سارقان و مالخران در ایلام