مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-14اقتصادي

شناسایی 100 فرصت سرمایه گذاری به ارزش 32 هزار میلیارد تومان در آمل


برای همایش فرصت ‎های سرمایه گذاری در شهرستان آمل حدود 100 فرصت سرمایه گذاری به مبلغ 32 هزار میلیارد تومان دسته بندی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدعباس حسینی شامگاه سه‎شنبه در نشست خبری هفتمین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های آمل، نور و محمودآباد با اصحاب رسانه و خبرگزاری ها، اظهار کرد: این همایش فرصت بسیار مناسب برای شناسایی و احیای ظرفیت های مغفول مانده است.

وی با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در مازندران، افزود: این همایش با مشارکت واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران برای شهرهای آمل، نور و محمودآباد برگزار می شود تا مهمترین دستاوردها در همایش سراسری سرمایه گذاری مازندران که ابتدای سال آینده برپا می شود به ترویج گفتمان اقتصادی در استان کمک کند.

حسینی با اعلام اینکه در همه شهرهای مازندران یک بسته سرمایه گذاری در خدمت علاقمندان قرار گیرد تا مسیر برای انواع قرارداد، تنوع و قابلیت باز باشد، تصریح کرد: در شهرستان آمل حدود 100 فرصت سرمایه گذاری به مبلغ 32 هزار میلیارد تومان دسته بندی شده است.

وی با اشاره به فعالیت در حوزه ‎های مختلف، ادامه داد: در تعدادی از حوزه ها همانند میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 13 فرصت، جهاد کشاورزی 14 فرصت، صنعت و معدن 30 فرصت، شهرداری‎ها پنج فرصت، شیلات پنج فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 100 فرصت سرمایه گذاری به ارزش 32 هزار میلیارد تومان در آمل

شناسایی 100 فرصت سرمایه گذاری به ارزش 32 هزار میلیارد تومان در آمل