مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-14اقتصادي

استان مرکزی در بحث جمعیت، بحران زده است


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: ما باید در بحث هشدارسازی در زمینه جمعیت بهتر عمل کنیم چراکه استان بحران زده ای در بحث جمعیت هستیم.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: ما باید در بحث هشدارسازی در زمینه جمعیت بهتر عمل کنیم چراکه استان بحران زده ای در بحث جمعیت هستیم.

پروین مفتح زاده سه شنبه 25 بهمن ماه در ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان مرکزی اظهار کرد: در دوماه گذشته حدود سی درصد طلاق افزایش پیدا کرده اما خوشبختانه در تعداد موالید رشد 30 درصدی داشتیم و در سقط جنین نیز کاهش داشتیم.

وی با بیان اینکه در استان در مسئله طلاق و ازدواج مشکل داریم گفت: این آمار نشان می دهد که دستگاه های متولی این امر برنامه عملیاتی ندارند مثل اداره کل ورزش و جوانان استان که در یک سال گذشته هیچ برنامه ای نداشته و امیدواریم در آینده بهتر عمل کند.

مفتح زاده با اشاره به تشکیل بوم جمعیتی استان مرکزی تصریح کرد: برای کامل شدن این بوم جمعیتی، یکی از مواردی که باید مشخص باشد این است که اعضای جبهه بوم جمعیتی باید نظام مند باشند و مشخص باشد هر فرد و دستگاه در کجای این نقشه قرار دارد و چه وظیفه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی در بحث جمعیت، بحران زده است

استان مرکزی در بحث جمعیت، بحران زده است