مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-14سياسي

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس معرفی شد


طی مراسمی ضمن قدردانی از زحمات معین سامانیان معاون فرهنگی سابق و حسین نیاکان مدیر روابط عمومی پیشین، حجت الاسلام فرهنگی به عنوان معاون جدید فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و دفتر امام جمعه شیراز، - ایسنا/فارس طی مراسمی ضمن قدردانی از زحمات معین سامانیان معاون فرهنگی سابق و حسین نیاکان مدیر روابط عمومی پیشین، حجت الاسلام فرهنگی به عنوان معاون جدید فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و دفتر امام جمعه شیراز، معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این جلسه، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امت سربلند ایران در روز 22 بهمن، عظمتی آفریدند و چشم همه علاقه مندان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را روشن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله لطف الله دژکام، با اشاره به در پیش بودن روز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، از همه مردم دعوت کرد که در مراسمی که بعدازظهر روز پنجشنبه 27 بهمن به مناسبت سالگرد شهادت آن امام برگزار می شود، حضور داشته باشند.

او گفت: این برنامه ساعت 14 و 30 دقیقه بعدازظهر پنجشنبه از خیابان مطهری جنوبی (شهرک کشن) و مسجد امام حسن مجتبی(ع) در قالب حرکت خودرویی، شروع می شود، شرکت کنندگان 12 کیلومتر مسیری که فضای جنگ، مبارزه و جهاد حضرت احمد ابن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس معرفی شد

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس معرفی شد