مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 19:352023-02-14دانش

انجمن های علمی باید مورد توجه سیاست گذاران و مدیران دانشگاهی باشد


معمولا در اکثر دانشگاه ها، غالب دانشجویان انگیزه فعالیت در انجمن های علمی را دارند و انجمن های علمی باید مورد توجه سیاست گذاران و مدیران دانشگاهی باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: معمولا در اکثر دانشگاه ها، غالب دانشجویان انگیزه فعالیت در انجمن های علمی را دارند و انجمن های علمی باید مورد توجه سیاست گذاران و مدیران دانشگاهی باشد.

محمدعلی زلفی گل امروز، 25 بهمن ماه، در نشست دبیران کل و کارشناسان انجمن های علمی دانشجویی سراسر کشور و برنامه افتتاحیه نخستین رویداد ملی پویش که در سالن رودکی دانشگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: یک دانشجو در هفته حدود 85 ساعت اوقات فراغت دارد و ما معتقدیم که برای تمام این ساعات باید برنامه داشته باشیم.

وی افزود: اگر دانشگاهی این اوقات فراغت را نادیده بگیرد، یقیناً آن دانشگاه زیست بوم شایسته ای برای پرورش نسل آینده ما نیست.

اعتقاد ما بر این است که وظیفه دانشگاه این است که نسل های عالم تر، عاقل تر، با ادب تر، با اخلاق تر، متدین تر و مسئولیت پذیرتر نسبت به گذشته را تحویل جامعه بدهد.

وزیر علوم تصریح کرد: دوران دانشجویی دوران کسب دانش و تجربه است.

با این نوع نگاه، با توجه به 85 ساعت اوقات فراغت دانشجویی و سلایق مختلقی که در بین دانشجویان وجود دارد، باید بستری مناسب برای کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی باید مورد توجه سیاست گذاران و مدیران دانشگاهی باشد

انجمن های علمی باید مورد توجه سیاست گذاران و مدیران دانشگاهی باشد