مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-14اجتماعي

موزه حیات وحش در محل قلعه «فلک الافلاک» راه اندازی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی موزه حیات وحش در محل ساختمان سربازخانه قلعه «فلک الافلاک» در ایام نوروز خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی موزه حیات وحش در محل ساختمان سربازخانه قلعه فلک الافلاک در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز سه شنبه در نشست با مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، اظهار داشت: با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان، موزه حیات وحش در ساختمان سربازخانه قلعه فلک الافلاک در نوروز 1402 راه اندازی خواهد شد.

وی، گفت: طرح محتوایی راه اندازی موزه حیات وحش در قلعه فلک الافلاک در حال تهیه است و به زودی عملیاتی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه تولید محتوا و پیام راه اندازی این موزه، حفاظت از محیط زیست و حیات وحش و ارتباط آن با دنیای باستان شناسی خواهد بود، افزود: بخش زیادی از مفرغ های لرستان با الهام گرفتن از طبیعت و حیات وحش ساخته شده که ضرورت دارد با ارائه گونه های تاکسی درمی شده، این ارتباط با دنیای باستان برای علاقه مندان برقرار شود.

حسن پور، بیان داشت: رونمایی از مهر باستانی نگهبان طبیعت با پیام پاسداری از گونه های وحشی جانوری، آذرماه امسال در موزه قلعه فلک ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه حیات وحش در محل قلعه «فلک الافلاک» راه اندازی می شود

موزه حیات وحش در محل قلعه «فلک الافلاک» راه اندازی می شود