مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 18:202023-02-14پزشكي

اعلام جزییات خدمات دارویی و درمانی هلال احمر به زلزله زدگان ترکیه


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارائه 9 هزار و 256 خدمت دارویی و درمانی به زلزله زدگان ترکیه در هفته اخیر خبر داد.

- معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارائه 9 هزار و 256 خدمت دارویی و درمانی به زلزله زدگان ترکیه در هفته اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمت رسانی تیم های درمان اضطراری هلال احمر ایران به زلزله زدگان ترکیه در قالب استقرار در بیمارستان شهر اصلاحیه گفت: در یک هفته گذشته 1869 فقره تریاژ انجام شده که بر این اساس به 136 نفر خدمات تخصصی پزشکی ارائه و 1733 نفر توسط پزشکان عمومی ویزیت شدند.

وی افزود: همچنین به 82 نفر از زلزله زدگان که دچار سوختگی شده بودند، خدمات درمانی ارائه و برای 508 نفر عمل پانسمان انجام شد.

در یک هفته گذشته 192 نفر سرم تراپی، 258 فقره تزریقات، 319 عمل آتل بندی و گچ گیری و زخم های 190 بیمار بخیه زده شد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر نامدار ادامه داد: در این بازه زمانی 97 نوار قلب و 94 اقدام به اکسیژن تراپی انجام شده تا آسیب دیدگان زلزله ترکیه روند درمان را به شکل بهتری سپری کنند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: در یک هفته گذشته 1869 خدمت دارویی و 40 فقره سونوگرافی نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات خدمات دارویی و درمانی هلال احمر به زلزله زدگان ترکیه

اعلام جزییات خدمات دارویی و درمانی هلال احمر به زلزله زدگان ترکیه