مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 18:042023-02-14بين الملل

النجباء: توافق آتش بس با آمریکا در کار نیست


سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق با اشاره به توطئه نفتی به سود رژیم صهیونیستی تأکید کرد که این گروه، هیچ توافق آتش بسی با آمریکا ندارد و به حملات خود ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نصر الشَمَّری سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق امروز سه شنبه تأکید کرد که نباید اجازه داد نفت عراق به رژیم صهیونیستی صادر شود.

الشمری در یک نشست خبری، در توضیح دلایل مخالفت گروه های مقاومت با احداث خط لوله بصره - عقبه اظهار داشت: عراق پایانه هایی برای انتقال نفت به ترکیه، حوزه خلیج فارس و سایر کشورها در اختیار دارد و لذا معتقدیم که هدف از اصرار بر احداث این خط لوله، رساندن انرژی ارزان به رژیم صهیونیستی است.

پایگاه خبری النجبا به نقل از الشمری گزارش داد: همه می دانیم که مصر و اردن، نفت ما را می گیرند و زیر قیمت بازار به اسراییل می فروشند؛ معامله ای که مشابه آن از مسیر منطقه کردستان نیز جریان دارد.

سود این تجارت برای کشتار فرزندان فلسطین، لبنان و سوریه استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه دولت عراق هنوز نتوانسته توجیه قابل قبولی برای طرح یاد شده ارائه دهد، تأکید کرد: با توجه به سوءاستفاده رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش، باید به دقت بررسی و معلوم شود که کارکرد خط لوله بصره – عقبه چیست و چه منفعتی برای کشور دارد؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: توافق آتش بس با آمریکا در کار نیست

النجباء: توافق آتش بس با آمریکا در کار نیست