مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:522023-02-14بين الملل

جنگ بالنی پکن و واشنگتن/ گسترش رقابت از اقتصاد به اطلاعات!


به نظر می رسد جنگ دیپلماتیک ایالات متحده با چین بر سر تایوان و جنگ تجاری ای که از زمان ترامپ به راه افتاده بود، هم اینک وارد فاز رونمایی از تکنولوژی های نوین نظامی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، از زمان پیدا شدن بالن تحقیقاتی چین بر فراز آسمان ایالات متحده، مسؤولان دولت بایدن نسبت به پرواز هر پرنده ناشناسی در آسمان این کشور دچار حساسیت شده اند.

دولت بایدن که به دلیل اطلاع رسانی دیرهنگام درباره بالن تحقیقاتی چین، زیر شدید ترین انتقادات رسانه ها و جمهوری خواهان قرار داشت، حالا به سمت هر شیء ناشناس پرنده ای در آسمان این کشور موشک پرتاب می کند و حتی پرنده ناشناس بر فراز آسمان کانادا را نیز مورد هدف قرار می دهد.

جدیدترین اقدام نظامی ایالات متحده در این باره، به روز یکشنبه بازمی گردد که دوباره یک شیء ناشناس پرنده را بر فراز ایالت میشیگان در شمال غرب این کشور مورد هدف قرار داد.

مسؤولان دفاعی آمریکا اعلام نکرده اند این شیء ناشناس پرنده که مورد هدف قرار گرفته چه بوده است اما چاک شومر، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد این شیء نیز مانند اشیای قبلی، بالن بوده است.

شومر که بعد از جلسه با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی بایدن با رسانه ها صحبت می کرد، بیان کرد: بالن های هدف گرفته شده، این بار کوچک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ بالنی پکن و واشنگتن/ گسترش رقابت از اقتصاد به اطلاعات!

جنگ بالنی پکن و واشنگتن/ گسترش رقابت از اقتصاد به اطلاعات!