مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-14اقتصادي

آغاز طرح نظارت نوروزی بر اصناف مشهد


طرح نظارت بر اصناف ویژه نوروز 1402 از امروز سه شنبه در سطح شهر مشهد با فعال شدن گروههای نظارتی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هادی مخملی اظهار کرد: در مرحله نخست از این طرح نظارتی درج قیمت بر روی کالاها و صدور صورتحساب توسط واحدهای صنفی از سوی گروههای ناظر مورد بررسی قرار می گیرد که در این راستا همه فروشندگان باید کالاهای در معرض فروش خود را برچسب قیمت زده و نسبت به صدور صورت حساب برای مشتریان اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله دوم این طرح نظارتی که از 10 اسفندماه آغاز می شود و ویژه مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) خواهد بود، واحدهای صنفی مرتبط با فروش ملزومات عید نوروز 1402 شامل کیف، کفش، پوشاک، میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار به صورت ویژه تحت نظارت قرار خواهند گرفت تا از بروز برخی تخلفات مانند گران فروشی یا عدم درج قیمت جلوگیری شود.

رییس اتاق اصناف مشهد افزود: در ادامه طرح ویژه نظارت نوروزی، 6 پایگاه نظارت و بازرسی در سطح شهر مشهد مستقر می شود و اولویت ناظرین رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی از تخلفات صنفی خواهد بود که اجرای این مرحله از 25 اسفندماه آغاز می شود و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

مخملی گفت: پایگاه های بازرسی و نظارت بر اصناف در سطح شهر مشهد در ایام نوروز شامل چهار پایگاه در اطراف حرم مطهر رضوی و منطقه ثامن، یک پایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارت نوروزی بر اصناف مشهد

آغاز طرح نظارت نوروزی بر اصناف مشهد