مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:452023-02-14سياسي

آماده ارسال// ایران به ترویج همزیستی مسالمت آمیز با اهل سنت افتخار می کند


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی به ترویج همزیستی مسالمت آمیز با پیروان اهل سنت خود افتخار می کند.

- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی به ترویج همزیستی مسالمت آمیز با پیروان اهل سنت خود افتخار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری در دیدار با آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، اظهار کرد: جامعه اهل سنت پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند و و نظام اسلامی هم به همگرایی با آنها اعتقاد راسخی دارد.

به گفته وی؛ علی رغم اینکه گفته می شود ایرانی ها در انجام کار جمعی زیاد موفق نیستند؛ ولی همگرایی موجود در بین مسئولان استان گلستان در برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس را در هیچ استانی مشاهده نکردم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه جبهه کفر و الحاد پروژه هایی را در راستای شکست جبهه انقلاب تهیه و تدارک دیده است، تصریح کرد: دشمن با استفاده از اهرم فشار درصدد است تا یک تفرقه و کشمکش در کشور ایجاد کند و برای موفقیت در این راه از هر ابزار و اهرمی استفاده می کند.

وی، افزود: دشمن در مواقع سیاسی و انتخابات درصدد ایجاد انشقاق سیاسی بین مردم است و با القای تفکرات سوء در بین جوانان خسارات زیادی به کشور تحمیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ارسال// ایران به ترویج همزیستی مسالمت آمیز با اهل سنت افتخار می کند

آماده ارسال// ایران به ترویج همزیستی مسالمت آمیز با اهل سنت افتخار می کند