مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:332023-02-14اقتصادي

آذربایجان شرقی سبز می شود


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: دهه فجر امسال، آخرین گام های گازرسانی در استان برداشته شده و با آغاز و بهره برداری از پروژه های گازرسانی در سال آتی شاهد اتمام بهره مندی بخش خانگی از نعمت گاز طبیعی و تحقق شعار استان به استان سبز در مسیر ایران قوی در دولت مردمی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نادر کمالی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود ناترازی تولید و مصرف گاز،  تعهدات گازرسانی در استان آذربایجان شرقی بی وقفه عملیاتی شده و در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه گازرسانی در 27 روستا با 670 خانوار بوده ایم.

وی افزود: امسال از روستاهای مورد تعهد برای گازرسانی، 64  روستا، محقق شده است.

  مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی تصریح کرد: دهه فجر امسال، آخرین گام های گازرسانی در استان برداشته شده و با آغاز و بهره برداری از پروژه های گازرسانی در سال آتی شاهد اتمام بهره مندی بخش خانگی از نعمت گاز طبیعی و تحقق شعار استان به استان سبز در مسیر ایران قوی در دولت مردمی خواهیم بود.

کمالی درخصوص پروژه های در دست اجرای شرکت توضیح داد: هم اکنون گازرسانی به 117 روستا در دست اجرا، 9 روستا آماده انتخاب پیمانکار و 35 روستا در دست طراحی پروژه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی سبز می شود

آذربایجان شرقی سبز می شود