مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-14سياسي

ایده های مربوط به قانونگذاری درباره تجمعات باید قابلیت اجرا داشته باشند


رییس پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه گفت: برای تدوین قوانین به خصوص قوانینی که مستقیما با حقوق مردم سروکار دارد نظامات مختلف برنامه های ویژه تری دارند و به صورت منظم نطرات مردم را دریافت می کنند و بعد نسبت به آن اقدام به قانونگذاری می کنند؛ - تابناک _ عضو حقوقدان شورای نگهبان و رییس پژوهشکده این نهاد گفت: در بحث قانونگذاری درباره تجمعات در مراحل ابتدایی هستیم.

عباسعلی کدخدایی در مراسم اختتامیه رویداد رقابت ایده نگاری الزامات حقوقی تجمعات و اعتراضات در نظام جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز سه شنبه (25 بهمن ماه) در دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، بیان کرد: صحبت در رابطه با موضوع تجمعات و اعتراضات بسیار است اما در بسیاری از مواقع ما هنوز در بحث قانونگذاری و قبل از آن شناسایی موضوعاتی که نیازمند قانونگذاری است در مراحل ابتدایی قرار داریم.

وی افزود: متاسفانه همچنان این بدنه های کارشناسی به مراجع قانونگذاری ما ارتباط وثیقی پیدا نکرده اند و مهمتر از آن اینکه نظرات مردم را در شکل گیری قوانین و مقررات کمتر می بینیم.

رییس پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه گفت: برای تدوین قوانین به خصوص قوانینی که مستقیما با حقوق مردم سروکار دارد نظامات مختلف برنامه های ویژه تری دارند و به صورت منظم نطرات مردم را دریافت می کنند و بعد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های مربوط به قانونگذاری درباره تجمعات باید قابلیت اجرا داشته باشند

ایده های مربوط به قانونگذاری درباره تجمعات باید قابلیت اجرا داشته باشند