مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:192023-02-14اجتماعي

ادامه بارش ها در کشور و یخبندان در 14 استان/ برف و باران از امشب در پایتخت


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده در 14 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود که شامل ارومیه، اردبیل، اراک، تبریز، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی، امروز شدت بارش ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق و شمال خوزستان، شرق لرستان و غرب اصفهان است.

وی گفت: روز چهارشنبه 26 بهمن در سواحل خزر بارش هایی که امروز داریم، کاهش می یابد و شدت بارش ها فردا در چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و  غرب اصفهان، شرق لرستان و شمال خراسان رضوی خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنج شنبه 27 بهمن، بارش در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، شمال فارس و بوشهر، شمال شرق کشور، سواحل شمالی کشور و جنوب اصفهان خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: روز جمعه 28 بهمن بارندگی در این مناطق کاهش می یابد و فقط در برخی مناطق فارس، شمال کرمان، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده داریم و شنبه 29 بهمن در اغلب نقاط کشور آسمان صاف است.

وی گفت: در دو روز آینده در جنوب شرق و شرق کشور همچنین جنوب کشور وزش باد خواهیم داشت و روزهای پنج شنبه و جمعه و دامنه های جنوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش ها در کشور و یخبندان در 14 استان/ برف و باران از امشب در پایتخت

ادامه بارش ها در کشور و یخبندان در 14 استان/ برف و باران از امشب در پایتخت