مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-14اقتصادي

قیمت تمام شده مسکن ملی به 720 میلیون تومان رسیده است


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قیمت تمام شده مسکن ملی در استان اردبیل به 720 میلیون تومان رسیده است.

- محمد حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: سیاست دولت سیزدهم با همراهی بانک های عامل اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار کردن افراد فاقد سرپناه بود که در این زمینه اقدامات و فعالیت های مؤثری نیز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: به تناسب جمعیت جوان و نیاز به مسکن و اشتغال، طرح های مختلفی نظیر مسکن مهر و طرح ملی مسکن شروع شده ولی با توجه به روند تورمی، تأثیرگذاری بیشتری را در این حوزه و افزایش قیمت ساخت و سازها شاهد هستیم.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: دولت برای تأمین مسکن جوانان و گروه های مختلف جامعه سعی کرده تا تأمین زمین و پرداخت تسهیلات را با اولویت آغاز کند که ما نیز از سال گذشته ثبت نام متقاضیان را انجام دادیم که مجموع متقاضیان در این طرح در استان اردبیل به 97 هزار نفر رسید.

حسن زاده پایش و رصد دقیق شرایط این متقاضیان را یادآور شد و افزود: از این تعداد 33 هزار نفر متقاضی واجد شرایط و تأیید صلاحیت نهایی معرفی شدند که 70 درصد این متقاضیان نیازمندان واقعی به مسکن بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تمام شده مسکن ملی به 720 میلیون تومان رسیده است

قیمت تمام شده مسکن ملی به 720 میلیون تومان رسیده است