مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:352023-02-14دانش

ترکیبی شدن آموزش های زبان انگلیسی در مقاطع کاردانی و کارشناسی


اولین دوره آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چهارشنبه 26 بهمن (فردا) در واحدهای دانشگاهی برگزار می شود.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، جواد علمایی رییس شبکه یکپارچه آموزش های ترکیبی زبان و رایانه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهداف تشکیل این شبکه گفت: پس از همه گیری کرونا و غیرحضوری شدن کلاس های آموزشی، تصمیم بر این شد تا از تجربیات موفق دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه آموزش ترکیبی استفاده شود.

از این رو شبکه یکپارچه آموزش های ترکیبی زبان و رایانه با هدف استفاده بهینه از امکانات آموزش الکترونیکی، ارتقای سطح سواد مجازی دانشجویان بر پایه ارتقای سواد زبان و رایانه، پایش و نظارت مستمر بر وضعیت آموزش در حوزه های زبان و رایانه، ایجاد شبکه تعاملی بین متخصصان هر حوزه و بین حوزه ای زبان و رایانه، ایجاد دوره های نیاز محور و مهارت محور در دو حوزه زبان و رایانه و.

تشکیل شد.

وی ادامه داد: طراحی نرم افزارها، پادکست ها، وادکست ها، اسباب بازی های هوشمند، اپلیکیشن ها و سایت های آموزشی کوتاه مدت آموزشی و دانشیار، تولید محتوای هدفمند در قالب کتاب های الکترونیکی و سبز، آسیب شناسی آزمون های ملی در حوزه زبان و الگوگیری و بومی سازی سایت های مرتبط با بافت زبانی، از دیگر اهداف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیبی شدن آموزش های زبان انگلیسی در مقاطع کاردانی و کارشناسی

ترکیبی شدن آموزش های زبان انگلیسی در مقاطع کاردانی و کارشناسی