مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-14اقتصادي

برنامه ریزی برای کاشت 40 میلیون اصله نهال در اردبیل


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با اشاره به آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور در چهار سال آینده گفت: سهم استان اردبیل در این طرح 40 میلیون خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قلی زاده بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سطح کشور در چهار سال آینده اظهار کرد: سهم استان اردبیل در این طرح 40 میلیون خواهد بود.

وی با بیان اینکه این عمل با هدف افزایش سبزینگی و توسعه فضای سبز انجام خواهد شد، افزود: بر اساس برنامه ریزی سالانه 10 میلیون اصله نهال در اردبیل غرس شده و نگهداری از آن مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به فعالیت 3 ایستگاه تولید بذر و نهال در استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با استقبال و همکاری مردم و صاحبان صنایع و معادن بتوانیم شاهد اجرای مناسب این طرح در استان باشیم.

قلی زاده با بیان اینکه این طرح تأمین نهاده ها بویژه نیازمندی های صنایع سلولزی و افزایش کشت صنوبر در مناطق را نیز افزایش می دهد، گفت: امیدواریم بعد از اتمام اجرای این طرح شاهد افزایش سرانه فضای سبز استان باشیم که نسبت به میانگین کشوری در رده های بسیار پایینی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای کاشت 40 میلیون اصله نهال در اردبیل

برنامه ریزی برای کاشت 40 میلیون اصله نهال در اردبیل