مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:262023-02-14سياسي

رسیدگی معاونین قضایی دادگستری تهران به مشکلات 181 نفر


معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران به مشکلات 181 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در راستای برنامه های استماع بدون واسطه مشکلات و نظرات مردم در برنامه ملاقات مردمی دادگستری استان تهران حضور یافتند و به مدت 4 ساعت در سالن اجتماعات مجتمع قضایی حضرت امام خمینی (ره)، به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 181 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

مرتضی تورک معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران در این باره گفت: معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران، در ملاقات مردمی این هفته با بیش از 181 نفر از متقاضیان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست های ایشان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات مطرح شده و در چارچوب قوانین صادر کردند.

تورک گفت: مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در راستای برنامه های استماع بدون واسطه مشکلات و نظرات مردم در برنامه ملاقات مردمی دادگستری استان تهران حضور یافتند و به مدت 4 ساعت در سالن اجتماعات مجتمع قضایی حضرت امام خمینی(ره)، به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 181نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

وی افزود: درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازاتها، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی معاونین قضایی دادگستری تهران به مشکلات 181 نفر

رسیدگی معاونین قضایی دادگستری تهران به مشکلات 181 نفر