مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:212023-02-14سياسي

استرداد 60 درصد وسایل مسروقه به مال باختگان ایلام


سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اجرای طرح ویژه مبارزه با سارقین، ارازل و زورگیران در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی کل نیرو انتظامی این طرح در سراسر کشور اجرا خواهدشد.

  وی افزود: این طرح با مشارکت تمامی دستگاه ها و با مشارکت مردم و پشتیبانی قوه قضاییه در جهت ایجاد امنیت و ارامش در سطح استان بصورت مستمر برگزار خواهد شد.

  فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن اشاره به درصد جرائم در سال جاری تصریح کرد: از ابتدا سال جاری تا دی ماه یک درصد کاهش جرائم نسبت به سال گذشته و بیش از 50 الی 60درصد وسایل سرقت شده به مال باختگان برگشت داده شده است .

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن پایان سال و ایام نوروز در جهت برقراری نظم و امنیت کاهش تصادفات، کاهش سرقت، برخورد با ارازل اوباش و همچنین برخورد با فروشندگان مواد مخدر در دستور تمامی کارکنان نیرو انتظامی قرار گرفته است .

سردار القاصی مهر در پایان اظهار کرد: از تمامی مردم فهمیم استان در خواست داریم، هنگام اطلاع از هر گونه خبر و یا اطلاعات ذیربط با شماره 110یا مراجعه به کلانتری های محل سکونت با پلیس همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد 60 درصد وسایل مسروقه به مال باختگان ایلام

استرداد 60 درصد وسایل مسروقه به مال باختگان ایلام