مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-14فرهنگي

تولید بیش از 400 اثر نمایشی و اجرای 2000 اجرای عمومی در بناب


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب گفت: از ابتدای ایجاد انجمن نمایش بناب بیش از 400 اثر نمایشی تولید و برای آنها نزدیک به دو هزار اجرای عمومی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حبیب صدیقی امروز در آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر فجر شهرستان بناب  اظهار کرد: از ابتدای ایجاد انجمن نمایش بناب بیش از 400 اثر نمایشی تولید و برای آنها نزدیک به دو هزار اجرای عمومی انجام شده است.

وی با تبریک ماه مبارک رجب، مبعث نبی اکرم(ص) و دهه فجر و همچنین عرض خیرمقدم برای میهمانان حاضر با ارائه گزارشی از وضعیت تئاتر شهرستان و فعالیت های هنرمندان عرصه نمایش افزود: انجمن نمایش شهرستان بناب جزو اولین انجمن هایی است که اوایل سال 1374 و اندکی پس از ایجاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بناب طی سال 1373 تأسیس و آغاز به کار کرده است.

صدیقی افزود: از همان سال تاکنون تنها یک دوره جشنواره تئاتر بناب به عللی برگزار نشده و امسال بیست و سومین دوره جشنواره برگزار می شود.

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر فجر شهرستان بناب خاطرنشان کرد: انجمن نمایش این شهرستان در سال 78 در سطح شمال غرب کشور و در بین استان های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان و اردبیل اولین شهرستان بود که اقدام به برگزاری جشنواره تئاتر شهرستانی کرده و تا آن موقع جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 400 اثر نمایشی و اجرای 2000 اجرای عمومی در بناب

تولید بیش از 400 اثر نمایشی و اجرای 2000 اجرای عمومی در بناب