مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-14سياسي

سال آینده خطوط 6 و 7 مترو تهران تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی عصر سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با موضوع آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح مسیر توسعه شرقی خط چهار مترو تهران گفت: - محسن هرمزی مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با تاکید بر تکمیل خطوط هفت گانه مترو گفت: تا سال آینده خطوط 6 و 7 مترو تکمیل و بطور کامل برای شهروندان بهره برداری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی عصر سه شنبه در مراسم انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با موضوع آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح مسیر توسعه شرقی خط چهار مترو تهران گفت: در دوره مدیریت شهری علاوه بر تکمیل خطوط 6 و 7 بر آغاز عملیات اجرایی خطوط 10 و 11 تاکید شده و در سال آینده تلاش داریم این اقدامات آغاز شود.

وی با بیان اینکه عملیات مطالعات خطوط جدید نیز در دست اجرا است، گفت: کار مطالعاتی خط 9 نیز آغاز شده و تلاش داریم عملیات اجرایی این خط نیز انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران ادامه داد: امسال تلاش داریم برای خط 6 از میدان امام حسین (ع) تا شهید ستاری را تکمیل کنیم و همچنین فردا نیز عملیات تست گرم میدان صنعت تا میدان کتاب در خط هفت را اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده خطوط 6 و 7 مترو تهران تکمیل می شود

سال آینده خطوط 6 و 7 مترو تهران تکمیل می شود