مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:072023-02-14ورزشي

بازداشت یک مربی متخلف مدرسه فوتبال در مشهد/ 2 خبرنگار 6 ماه منع کار شدند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از بازداشت یک مربی متخلف مدرسه فوتبال در مشهد خبرداد و گفت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، محمدحسین درودی با بیان این مطلب که مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد بازداشت شده است اظهار کرد: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی عنوان کرد: برپایه همین گزارش و متعاقب انتشار اخبار گوناگون در خصوص رویداد تخلف در یک مدرسه فوتبال در مشهد در فضای مجازی، پرونده ای به منظور بررسی چگونگی ماجرا و صحت و سقم اخبار منتشره در دستگاه قضایی تشکیل و تحقیقات همه جانبه  به صورت ویژه توسط یکی از شعب بازپرسی آغاز و نهایتاً با انجام بررسی های لازم افراد دخیل در ماجرا با حضور در مرجع قضایی توضیحات و دفاعیات خود را ارائه کردند.

وی گفت: در فرایند تحقیقات انجام شده برای 3 نفر از خبرنگاران و یکی از مسئولان اداره ورزش و جوانان مشهد قرار تأمین قانونی صادر شد.

 درودی افزود:در ادامه تحقیقات انجام شده مربی این مدرسه فوتبال در شعبه بازپرسی حاضر و اتهامات انتسابی به ایشان تفهیم و قرار تأمین مناسب صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یک مربی متخلف مدرسه فوتبال در مشهد/ 2 خبرنگار 6 ماه منع کار شدند

بازداشت یک مربی متخلف مدرسه فوتبال در مشهد/ 2 خبرنگار 6 ماه منع کار شدند