مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:042023-02-14فرهنگي

سه میلیارد تومان بن خرید کتاب به نمایشگاه ملی کتاب دین اختصاص یافته است


رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم با اشاره به اختصاص سه میلیارد تومان بن کارت به نمایشگاه ملی کتاب دین گفت: برای عموم مردم 300 هزار تومان، برای دانشجویان و طلاب 400 هزار تومان و برای اساتید حوزه و دانشگاه 600 هزار تومان بن کارت درنظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حمید خرمی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های ششمین نمایشگاه ملی کتاب دین که در سالن جلسات شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه قم امسال میزبان نششمین نمایشگاه کتاب دین است، اظهار کرد: آخرین نمایشگاه بین المللی کتاب دین در شهر قم، در مصلای قدس برگزار شد، امسال نتوانستیم همانند نمایشگاه سال 96 کار را بین المللی دنبال کنیم اما 10 ناشر از چهار کشور سوریه، لبنان، بحرین عراق در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: نمایشگاه کتاب دین فردا ساعت 10 صبح با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محل نمایشگاه دائمی استان قم در خاکفرج افتتاح می شود.

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب دین از 26 بهمن ماه تا یکم اسفندماه به مدت یک هفته هر روز میزبان عموم مخاطبان خواهد بود و درب نمایشگاه از ساعت 10 الی 13 و از ساعت 16 الی 21 به روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه میلیارد تومان بن خرید کتاب به نمایشگاه ملی کتاب دین اختصاص یافته است

سه میلیارد تومان بن خرید کتاب به نمایشگاه ملی کتاب دین اختصاص یافته است