مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:042023-02-14حوادث

استرداد 60 درصد وسایل مسروقه به مال باختگان در ایلام


از ابتدا سال جاری تا دی ماه بیش از 50 الی 60 درصد وسایل سرقت شده به مال باختگان برگشت داده شده است.

- سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اجرای طرح ویژه مبارزه با سارقین، ارازل و زورگیران در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی کل نیرو انتظامی این طرح در سراسر کشور اجرا خواهدشد.

  وی افزود: این طرح با مشارکت تمامی دستگاه ها و با مشارکت مردم و پشتیبانی قوه قضاییه در جهت ایجاد امنیت و ارامش در سطح استان بصورت مستمر برگزار خواهد شد.

  فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن اشاره به درصد جرائم در سال جاری تصریح کرد: از ابتدا سال جاری تا دی ماه یک درصد کاهش جرائم نسبت به سال گذشته و بیش از 50 الی 60درصد وسایل سرقت شده به مال باختگان برگشت داده شده است .

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن پایان سال و ایام نوروز در جهت برقراری نظم و امنیت کاهش تصادفات، کاهش سرقت، برخورد با ارازل اوباش و همچنین برخورد با فروشندگان مواد مخدر در دستور تمامی کارکنان نیرو انتظامی قرار گرفته است .

سردار القاصی مهر در پایان اظهار کرد: از تمامی مردم فهمیم استان در خواست داریم، هنگام اطلاع از هر گونه خبر و یا اطلاعات ذیربط با شماره 110یا مراجعه به کلانتری های محل سکونت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد 60 درصد وسایل مسروقه به مال باختگان در ایلام

استرداد 60 درصد وسایل مسروقه به مال باختگان در ایلام