مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-14اقتصادي

«آب» مهمترین عامل محدود کننده توسعه صنعتی و کشاورزی در قزوین است


مدیر پروژه اجرایی بازار رسمی آب قزوین گفت: مهمترین عامل محدود کننده توسعه صنعتی و کشاورزی در استان قزوین آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محجوب در نشست تخصصی آب در دشت قزوین اظهار کرد: در نظام حکمرانی در موضوع آب نیازمند تغییر نگرش از جنس تشکیک مساعی هستیم که پیشتر در موضوع آب دیده نشده بود.

مدیر پروژه اجرایی بازار رسمی آب قزوین بیان کرد: همه میدانیم که در حوزه آب دچار کمبود هستیم و در حوزه وزارت نیرو می گوییم مصارف با موجودی آب هم خوانی ندارد و بهره برداران زود تر از دیگران به این نتیجه رسیده اند که بزرگ ترین عامل محدود کننده، تولید آب است و نبرد برای رسمی بیشتر هم آغاز شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از افرادی که مصرف کننده اصلی آب محسوب می شوند در مدیریت آب مداخله ای ندارند، ما به همه به خصوص کشاورزان می گوییم که در مصرف آب صرفه جویی کنند ولی علت اصلی عدم صرفه جویی در این است که تفاوتی بین فرد صرفه جو و اصراف گر وجود ندارد.

این کارشناس مسائل آب تصریح کرد: ما به این حلقه مفقوده به عنوان محور اصلی بازار آب نگاه می کنیم و از مزایای بازار آب این است که به منافع افراد صرفه جو توجه شده است.

وی با تشریح وضعیت استان قزوین بیان کرد: در قزوین زمین های مرغوبی وجود دارد اما مهمترین عامل محدود کننده توسعه صنعتی و کشاورزی آب است، ما منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آب» مهمترین عامل محدود کننده توسعه صنعتی و کشاورزی در قزوین است

«آب» مهمترین عامل محدود کننده توسعه صنعتی و کشاورزی در قزوین است