مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:482023-02-14فرهنگي

درخشش هنرمند البرزی در جشنواره فیلم فجر/ «اتاقک گلی» دستخوش تغییر می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد عسگری، هنرمند البرزی، که با فیلم اتاقک گلی در این دوره از مسابقات فیلم فجر شرکت کرده بود از سوی داواران به عنوان کارگردان اول شناخته و برنده سیمرغ بلورین این  رشته شد.

محمد عسگری در حاشیه اهدای جوایز جشنواره فیلم فجر به رسانه ها گفته است که فیلم اتاقک گلی در 11 بخش نامزد شده بود.

به نظرم همین 11 مورد خود گواهی بر اهمیت فیلمنامه اتاقک گلی داشته زیرا این فیلم بر پایه یک چیزی ساخته شده و توانسته در یا بخش نامزد بشود بعد در ادامه دیدیم که فیلمنامه اتاقک گلی حتی نامزد هم نشده که در این مورد انتظار داشتیم فیلنامه ما جایگاه بهتری در داوری جشنواره می داشت.

شایان ذکر است؛ فیلم اتاق گلی روایتی از عملیات مرصاد در سال 67 و حمله منافقین به کشور و حضور لشگر 27 محمد رسول الله در سه راه اسلام آباد و منهدم کردن ادوات جنگی است، که در عملیات مرصاد یک دسته از رزمندگان لشگر 27 برای حفاظت از ساکنان روستای شیان عازم این منطقه می شوند؛ درنهایت تعدادی از رزمندگان لشگر در حفاظت از این روستا به شهادت می رسند و اهالی سالم می مانند.

نکته جالب توجه فیلم این است که تهیه کننده این فیلم یکی از همان رزمنده هایی است که برای نجات این دخترک گرفتار شده، همراه دیگر همرزمانش وارد عملیات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هنرمند البرزی در جشنواره فیلم فجر/ «اتاقک گلی» دستخوش تغییر می شود

درخشش هنرمند البرزی در جشنواره فیلم فجر/ «اتاقک گلی» دستخوش تغییر می شود