مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:212023-02-14بين الملل

شهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری


وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دو فلسطینی دیگر در کرانه باختری در نتیجه جنایت های رژیم صهیونیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که محمود ماجد العایدی (17 ساله) در اردوگاه الفارعه بامداد امروز سه شنبه در نتیجه اصابت گلوله نظامیان صهیونیست از ناحیه سر به شهادت رسید.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که العایدی از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان طوباس منتقل شد و در بیمارستان به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به منزل سمیر الخطیب در اردوگاه الفارعه یورش بردند که در نتیجه درگیری با فلسطینیان، یکی از جوانان بشدت زخمی شد.

بنابر گزارش وبگاه شهاب نیوز ، درگیری مسلحانه در اردوگاه الفارعه به وقوع پیوست و مبارزان فلسطینی بسته های انفجاری دست ساز به سمت خودروهای نظامیان صهیونیست پرتاب می کردند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که هارون رسمی یوسف ابو عرام (25 ساله) که دو سال پیش در مسافر یطا هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، به شهادت رسید.

طبق گزارش وزارت بهداشت فلسطین ابو عرام پس از اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به دلیل انسداد رگ های پایش پزشکان مجبور به قطع یک ساق پای او شدند و علاوه بر آن وی از ناراحتی در ناحیه کمر و التهاب ریوی رنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری

شهادت 2 فلسطینی در کرانه باختری