مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-14اقتصادي

زیرساخت های تست و آزمون خودروهای برقی تکمیل می شود


زیرساخت های «مرکز آزمون آلایندگی خودرو شرکت بازرسی و کیفیت و استاندارد ایران» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و فناوران کشور تکمیل می شود.

- زیرساخت های مرکز آزمون آلایندگی خودرو شرکت بازرسی و کیفیت و استاندارد ایران با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و فناوران کشور تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، شهریار زینی مدیر گروه خودرویی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به همراه مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد و جمعی از نمایندگان مجلس از زیرساخت ها و دستاوردهای فناورانه مرکز آزمون آلایندگی خودرو شرکت بازرسی و کیفیت و استاندارد ایران بازدید کردند.

این بازدید با هدف آشنایی با فعالیت های این مجموعه برای تست و آزمون خودروها در حوزه آلایندگی و ایمنی و تلاش برای تامین زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه فعالیت های آن به کمک فناوران، شرکت های دانش بنیان و با حمایت های دولتی انجام شد.

در این مرکز مجتمع آزمایشگاهی ایمنی و سنجش آلایندگی خودرو با کمک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ایجاد شده است که شامل بخش هایی مانند اندازه گیری بخارات سوخت ، صدا ، ضرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های تست و آزمون خودروهای برقی تکمیل می شود

زیرساخت های تست و آزمون خودروهای برقی تکمیل می شود