مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-14سياسي

تراکتورهای ایرانی زمین های زیمبابوه را شخم می زنند


وزیر کشاورزی، شیلات، آب، اقلیم و توسعه روستایی جمهوری زیمبابوه گفت امیدواریم با تقویت روابط دو کشور نیازهای زیمباوه در ارتباط با تامین تراکتور مورد نیاز مرتفع گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، انکسیوس جونگو ماسوکا ظهر امروز در جریان سفر یک روزه به تبریز و بازدید از کارخانه تراکتور سازی تبریز با اشاره به اینکه همراه با تیمی از بخش تنباکو و مکانیزاسیون به این استان سفر کرده است، اظهار کرد: در سطح سیاسی و مقامات ارشد کشور زیمباوه این اراده وجود دارد که در بخش های اقتصادی و فنی روابط دو کشور تحکیم یابد در همین زمینه روز گذشته ملاقات های خوبی با وزیرکشاورزی ایران در ارتباط با مباحثی مانند آبیاری و مکانیزاسیون کشاورزی داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر 9 هزار دستگاه تراکتور فعال موجود در بخش کشاورزی این کشور نیاز به 20 هزار دستگاه دیگر وجود دارد، افزود:  61 درصد مردم زیمباوه در روستاها زندگی می کنند و برای ارتقا سطح زندگی خود نیاز به ادوات کشاورزی دارند.

بخش دیگری از جامعه زیمباوه را روستاییان خرده پا تشکیل می دهند که برای گذران زندگی و شخم زدن زمین نیازمند تراکتورهایی با قدرت اسب بخار پایین تر هستند.

در این بخش نیز 2 هزار دستگاه تراکتور فعال وجود داشته و به 10 هزار دستگاه  دیگر نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتورهای ایرانی زمین های زیمبابوه را شخم می زنند

تراکتورهای ایرانی زمین های زیمبابوه را شخم می زنند