مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-14سياسي

استفاده ابزاری از زن مصداق ظلم آشکار و خلاف کرامت بانوان است


دبیرکل جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: بسترسازی برای برهنه سازی و استفاده ابزاری از زنان، سمبل ظلم آشکار به بانوان و نشانه تعدی محض به حقوق شرعی و انسانی آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری بعدازظهر سه شنبه در نشست بانوان فرهیخته گلستان در سالن اجتماعات میرداماد گرگان اظهار کرد: بهره گیری و استفاده ابزاری از روح و جسم زنان هیچ سنخیتی با مقوله آزادی ندارد بلکه مصداق بارز تعدی و ظلم به بانوان است که هیچ زنی حتی در جوامع غربی آن را نمی پذیرد.

دبیرکل جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: جایگاه فاخر و رفیع زن در آموزه های اسلامی بسیار مترقی است و در هیچ فرهنگی، چنین شان متعالی برای زن لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه دنیای غرب به دنبال ولنگاری و آزادی بی حد و حصر است، اضافه کرد: برخی رویکردهای غیر بشری مانند ازدواج زن با زن و یا مردم با مرد، نمادی از ویرانی اخلاق در مکتب غرب است.

شهریاری افزود: این عین اسارت است که تصور کنیم زن هر کاری که می خواهد می تواند انجام دهد و در دنیای غرب اینگونه است و مرد نمی تواند بگوید که زن بیرون از خانه با چه کسی معاشرت و نشست و برخواست دارد.

وی تاکید کرد: شرافت هیچ انسانی سازگار نیست که خود را به عنوان یک محصول عرضه کند، شرافت؛ کرامت قرآنی است که خداوند در قرآن ترسیم کرده و خداوند انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده ابزاری از زن مصداق ظلم آشکار و خلاف کرامت بانوان است

استفاده ابزاری از زن مصداق ظلم آشکار و خلاف کرامت بانوان است