مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-14سياسي

مردم توطئه دشمن را در 22 بهمن خنثی کردند


جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم توطئه دشمن را در 22 بهمن خنثی کردند و افرادی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند که دشمن بر روی آنها سرمایه گذاری کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی مثنوی ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره آوای چکاوک افزود: کاری که مردم در 22 بهمن انجام دادند باعث روشن شدن چراغ انقلاب در دل دلدادگان و یاس و ناامیدی دشمنان شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره آوای چکاوک تصریح کرد: دهه فجر برنامه های خوبی در سراسر استان اجرا شد و با اجرای سرود و گروه های هنری دهه هشتادی ها خوش درخشیدند.

مثنوی اظهار داشت: آنچه این جشنواره را از دیگر جشنواره ها متمایز کرد تقویت حضور میدانی گروه های هنری در روستاها و مناطق با تمام ظرفیت ها بود.

وی افزود: زبان هنرمندانه و مبتنی بر هنر در تمام عرصه ها تجلی پیدا کرد و در 10 شب جشنواره این موضوع عملیاتی شد و رویکرد دیگر جشنواره چکاوک بحث رسانه ای آن بود که صدا و سیما به پیشواز این ایام رفت و همه برنامه های جشنواره را پوشش داد.

مثنوی اظهار داشت: نسبت به جشنواره های قبل جهش بسیار خوبی داشتیم و 115 گروه سرود که بیشتر دهه هشتادی ها آنها را تشکیل می دادند، در این جشنواره حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم توطئه دشمن را در 22 بهمن خنثی کردند

مردم توطئه دشمن را در 22 بهمن خنثی کردند