مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-14فرهنگي

300برنامه در جشنواره آوای چکاوک در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد


معاون فرهنگی وهنری سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: در بخش میدانی جشنواره آوای چکاوک300برنامه درقالب سرود، مولودی خوانی، تئاتر، موسیقی سنتی و آواز محلی اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید مثنوی ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره افزود: همچنین در این جشنواره مسابقات نیز در شهرستان های استان برگزار شد.

مثنوی اظهار داشت: این جشنواره به همت مرکز آفرینش های هنری بسیج با همکاری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه دنا، سازمان بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش، شهرداری یاسوج، فرماندهی انتظامی استان، امر به معروف و نهی از منکر، میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان استان و ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: کاروان شادی پیمایی آوای چکاوک از 12 تا 22 بهمن ماه جاری به اجرای برنامه پرداخت و اختتامیه چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی آوای چکاوک نیز امروز در آیینی با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

مثنوی افزود: برگزیدگان در بخش شعر، تک خوانی، بازخوانی و مربیان فنی معرفی و جوایزی نیز به آنان اهدا شد و فعالان فرهنگی و هنری و پیشکسوتان بخش های سرود، موسیقی، فیلم سازی و مربیان فعال حوزه سرود نیز تجلیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300برنامه در جشنواره آوای چکاوک در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

300برنامه در جشنواره آوای چکاوک در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد