مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:462023-02-14سياسي

برای کمک به محیط زیست ناگزیر به استفاده از کشاورزی هوشمند هستیم


مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور(پارس)، گفت: ناگزیر هستیم اگر بخواهیم کشاورزی پایداری داشته باشیم و به محیط زیست کمک کنیم تا از منابع نیز بهینه استفاده کنیم کشاورزی هوشمند را دنبال کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد مهدی قاسمی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور (پارس)، امروز در حاشیه مراسم نخستین کنگره کلی فهمی و مهندسی کشاورزی که در همایش های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور برگزار شد، با بیان اینکه پویایی بخش کشاورزی تاب آوری در شرایط اقیلمی شکننده را دوچندان می کند، گفت: استفاده از فناوری ها و نوآوری ها یکی از عوامل کمک حال بخش کشاورزی در چالش های پیش رو است.

وی با اشاره به اینکه امسال سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، افزود: وظیفه ما دانش بنیان کردن تولیدات کشاورزی است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در حال حاضر با چالش های حوزه آب، خاک و هوا روبرو خواهیم بود، بیان کرد: ضمن اینکه در اقلیم خشک و نیمه خشک ایران این چالش ها همگان با بهره وری پایین از منابع دوچندان می شود.

قاسمی با اشاره به اینکه در شرایط طبیعی بسیار متنوع داریم، گفت: استفاده از ابزار و فناوری های نوین عرضه شده در این حوزه بدون استفاده از فناوری ها و نوآوری ها و بدون هوشمند سازی کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کمک به محیط زیست ناگزیر به استفاده از کشاورزی هوشمند هستیم

برای کمک به محیط زیست ناگزیر به استفاده از کشاورزی هوشمند هستیم