مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-14فرهنگي

اعلام فراخوان جمع آوری اسناد و تصاویر دانشگاه شیراز


مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز، گفت: طرح جمع آوری تصاویر، فیلم ها و اسناد دانشگاه شیراز با عنوان طرح یادگار روزگار با هدف حفظ اسناد و آثار این دانشگاه و راه اندازی موزه متناسب، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز، گفت: طرح جمع آوری تصاویر، فیلم ها و اسناد دانشگاه شیراز با عنوان طرح "یادگار روزگار" با هدف حفظ اسناد و آثار این دانشگاه و راه اندازی موزه متناسب، آغاز شده است.

حامد تقوایی سه شنبه 25 بهمن با بیان اینکه دانشگاه شیراز قریب به 80سال قدمت دارد و بخش مهمی از تاریخ شهر شیراز و کشور را شامل می شود، به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه دانشگاه شیراز به عنوان یکی از نهادهای فعال و تأثیرگذار در کشور که گنجینه ای تاریخی به شمار می رود؛ برنامه ریزی برای موزه و ضبط آثار و اسناد آن، امری ضروری و اولویت دار است.

به گفته تقوایی، روابط عمومی دانشگاه شیراز در این طرح در نظر دارد در چهار بخش تصاویر، فیلم ها، صوت و اسناد مکتوب و آثار اعم از کتب، نامه ها، یادداشت ها، دفاتر و.

در پیوند با دانشگاه شیراز را جمع آوری و آرشیو کند.

او ضمن دعوت از عموم افراد به ویژه اعضای هیئت علمی فعال و بازنشسته دانشگاه شیراز، دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه، کارکنان فعال و بازنشسته دانشگاه، اصحاب رسانه ، به ویژه عکاسان خبری که به هرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان جمع آوری اسناد و تصاویر دانشگاه شیراز

اعلام فراخوان جمع آوری اسناد و تصاویر دانشگاه شیراز