مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:352023-02-14اقتصادي

ضعف و قوت های اتاق بازرگانی در 4 سال گذشته


رییس اتاق بازرگانی تهران در آستانه انتخابات هیات نمایندگان اتاق های کشور به بررسی عملکرد اتاق تهران در چهار ساله گذشته پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود خوانساری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: در چهار سال گذشته در حالی اتاق بازرگانی فعالیت خود را ادامه داد که اقتصاد ایران شرایط سختی را تجربه می کرد.

ما از سویی پیش از دو سال با شیوع ویروس کرونا درگیر بودیم و از سوی دیگر تحت تاثیر تحریم ها و مشکلات اقتصادی، تورم و بی ثباتی محدودیت هایی را برای فعالان اقتصادی به وجود آورد.

وی با بیان این که اتاق بازرگانی نیز در سال های گذشته تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفت بیان کرد: ما در این سال ها تلاش کردیم استقلال اتاق بازرگانی حفظ شود و صرفه نظر از این که چه دولتی بر سرکار است با بررسی وضعیت اقتصاد کشور براساس شواهد و مشکلات، پیشنهادات و هشدارهای بخش خصوصی را به دولت ها ارائه کنیم.

رییس اتاق بازرگانی تهران درباره تغییرات رخ داده در اتاق بازرگانی در سال های گذشته توضیح داد: از سال 1394 که ما کار خود را آغاز کردیم اعضای اتاق بیش از دو برابر شده است و این در حالی است که در این سال ها از نظر اقتصادی شرایط سختی داشتیم.

اتاق تهران توانسته در این سال ها بهتر از دیگر اتاق های استانی عمل کند که افزایش قابل توجه تعداد اعضاء یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف و قوت های اتاق بازرگانی در 4 سال گذشته

ضعف و قوت های اتاق بازرگانی در 4 سال گذشته