مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-14اجتماعي

تراژدی مرگ جوان فریدونشهری پشت برف/نوشدارو پس از مرگ سهراب رسید


مرگ جوان فریدونشهری به دلیل تاخیر در رسیدن به مرکز درمانی به دلیل برفگیر شدن راه ها منجر به دستور فوری استاندار برای ساخت مرکز درمانی در منطقه کلوسه شد.

- خبرگزاری مهر – گروه استان ها- مریم یاوری: منطقه فریدونشهر از برف گیر ترین و سردترین مناطق استان اصفهان و ایران است، منطقه ای که بیش از 9 ماه در سال هوای سرد را تجربه می کند و مردمانش با کمبود امکانات روزگار می گذرانند.

در این شهرستان مناطق صعب العبوری است که بیش از 120 روستا در آن واقع شده و از این رو در هنگام بارش برف دسترسی به آنها سخت می شود.

تلاش نیروهای راهداری و امداد ونجات برای بازگشایی مسیر این روستاها نیز اغلب به دلیل صعب العبور بودن به کندی انجام می شود و از این رو مردمان این مناطق با مشکلات جدی روبه رو هستند.

مرگ و میر نمکی بر زخم پشت برف ماندن مرگ یکی از جوانان منطقه موگویی فریدونشهر به دلیل دیر رسیدن به مرکز درمانی این روزها نمکی بر زخم ساکنان این منطقه شد، چرا که اگر مرکز درمانی در این منطقه وجود داشت، این جوان بر روی دوش آشنایانش در هنگام عبور از برف و بوران و نبود تجهیزات جان خود را از دست نمی داد.

علی رضا موگویی از اهالی این منطقه است، او که معتقد است مسئولان مردم روستاهای موگویی را فراموش کرده و آنها را در بر ف و سرما و با کمترین امکانات رها کرده اند، به خبرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی مرگ جوان فریدونشهری پشت برف/نوشدارو پس از مرگ سهراب رسید

تراژدی مرگ جوان فریدونشهری پشت برف/نوشدارو پس از مرگ سهراب رسید