مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:062023-02-14بين الملل

احساس غم و اندوه در میان نوجوانان آمریکا رکورد زد


براساس گزارش مقامات بهداشتی آمریکا، احساس غم و اندوه در میان نوجوانان دختر آمریکا طی یک دهه اخیر رکورد زده و به بالاترین سطح خود رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس مطالعه جدید مراکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا(CDC) که روز دوشنبه (دیروز، 13 فوریه) منتشر شد، دختران نوجوان در ایالات متحده آمریکا در حال تجربه سطوح بی سابقه ای از غم و اندوه و خشونت هستند.

به نوشته خبرگزاری چینی شینهوا ، بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماریهای ایالات متحده، حدود 57 درصد از دختران این کشور در سال 2021 احساس مستمر غم و ناامیدی داشته اند که در مقایسه با سال 2011 که حدود 36 درصد بود، افزایش یافته است و این آمار در طول یک دهه گذشته رکورد زده است و این بالاترین میزان ثبت شدهٔ احساس غم و اندوه در نوجوانان است.

بر اساس این گزارش، این آمار در خصوص پسران در ایالات متحده، کمی متفاوت تر است و تجربه چنین احساساتی برای پسران نوجوان در آمریکا از 21 درصد در سال 2011 به 29 درصد در سال 2021 افزایش یافته است.

این گزارش ارائه شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماریهای ایالات متحده همچنین، شامل تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات مربوط به بررسی سالانه رفتار خطرآفرین جوانان و بررسی سلامت و رفتار دانش آموزان دبیرستانی در ایالات متحده نیز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس غم و اندوه در میان نوجوانان آمریکا رکورد زد

احساس غم و اندوه در میان نوجوانان آمریکا رکورد زد