مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-14بين الملل

ابراز خوشحالی خاخام صهیونیست از مرگ دهها هزار نفر در زلزله ترکیه


یک خاخام تندروی صهیونیست با خوشحالی از مرگ دهها هزار نفر در زلزله ترکیه و سوریه، گفت که بدون آن ها دنیا جای بهتری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اشموییل الیاهو خاخام صهیونیست و از نزدیکان ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در یادداشتی در نشریه اولام کاتان کشته شدگان زلزله فاجعه آمیز ترکیه و سوریه را به یاران فرعون که در دریا غرق شدند، تشبیه کرد.

به نوشته شهاب نیوز، این صهیونیست نژادپرست در این هفته نامه نوشت: خداوند بر تمامی کشورهایی که اطراف ما هستند و بارها خواسته اند به کشور ما حمله کرده و ما را به دریا بیاندازند، حکمرانی می کند، تمامی اتفاقاتی که افتاد در راستای پاکسازی جهان و بهتر کردن آن بود .

او با تشبیه کشته شدگان زلزله ترکیه به سربازان فرعون، گفت: زمانی که سربازان فرعون در حال غرق بودند، کسانی که همه ماجرا از ابتدا تا انتها را نمی دانستند، دلشان به حال سربازان سوخت و می خواستند آن ها را از غرق شدن نجات دهند.

اما بیشتر اسراییلی ها آواز می خواندند چرا که سربازان فرعون را می شناختند و می دانستند که غرق شدگان قصد جان آن ها را کرده بودند و اگر زنده می ماندند بنی اسراییل را می کشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز خوشحالی خاخام صهیونیست از مرگ دهها هزار نفر در زلزله ترکیه

ابراز خوشحالی خاخام صهیونیست از مرگ دهها هزار نفر در زلزله ترکیه